stat4u Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

KIM JEST K?

I dlaczego w naszym pięknym kraju lubimy anal, czyli nasze ojczyste wulgaryzmy.

Na poczatek zacytuje tu wypowiedz pewnego anglika, któremu Polacy remontowali dom:

Bardzo często wzywali jakąś kobietę na K. Mówili o niej gdy się cieszyli a le także gdy np. któryś uderzył się w palec. Cały czas K i K. Byłem ciekaw kim ona jest. Może to u was jakaś celebrytka albo królowa?

Bardzo dobre spostrzeżenie. To słowo na K jest u nas bardzo często występującym. Właściwie nie ma kontekstu.

Wzywane jest gdy się cieszymy i smucimy, gdy coś nas zdenerwuję lub poruszy.

Właściwie pełni rolę przecinka w przypadku dłuższych wypowiedzi. Bo powiedzenie tego słowa trwa ok. 2 sekund, więc ozywając go zyskujemy dodatkowe 2 sekundy na zastanowienie co powiedzieć dalej. Zawsze lepsze to niż yyy.

Niestety, jeśli ktoś wypowiada się w mediach musi używać yyy i wychodzi na idiotę. A gdyby pozwolono mu na „kurwę” to wypadł by lepiej. Wszyscy by mówili „o to nasz człowiek. On mówi tak jak my”.Ale nie tylko kurwa jest odmieniana przez wszystkie przypadki. Istnieje także dodatek analny do naszych wypowiedzi.

Na przykład:Coś jest kiepskie – Jest do dupy. Coś jest kłamstwem – Jest z dupy wzięte.

Naprawdę kochamy ten wyraz i używamy go do podkreślenia swojej racji, do nadania wypowiedzi głębszego, ostrzejszego tonu.Oprócz anala lubimy także inne postacie seksu. Np. jebanie:

Wróciłem wczoraj z treningu strasznie zjebany (mówca albo trenuje dziwną dyscyplinę, albo ktoś mu się przejechał po ambicji)

Jebać, jebać PZPN (swojego czasu ulubiona przyśpiewka kibiców)

Ten nowy aparat jest wyjebany w kosmos. (tego właściwie nie rozumiem, bo jak coś może być wyjebane w kosmos, jak to nie część ciała)

Jebie mnie Twoje zdanie (coś w stylu pieszczot oralnych)Mam wyjebane ( ostatnio wiele osób tak mówi, co może wskazywać na to że maja wspólnego dentystę)Ale się najebałem (wskazuje na to że mówca właśnie wyszedł z baru bądź agencji towarzyskiej, co jedno drugiemu nie przeczy)

Od słowa jebać pochodzi także słowo zajebiście. Z tym słowem jest podobnie jak z kurwą. Używane jest w wielu kontekstach sytuacyjnych, zarówno dobrych jak i złych.

Np.„Zajebiście cie widzieć” jak i „zajebiście boli mnie ząb”. Słowo to ma także jeszcze jedną fajna funkcje, gdyż podkreśla sarkazm w naszych wypowiedziach.

Np. - Kupiłem sobie portfel za ostatnie pieniądze. - Wow jesteś zajebisty.

Oprócz jebania mamy tez pierdolenie:Pierdole cie (jakby ktoś nie zauważył)Ciągnik się spierdolił.

Literki mi się pierdolą (w tym wypadku jeśli się pierdolą powinno być ich coraz więcej)Chociaż jak podają niektóre źródła pierdolić nie jest wcale przekleństwem lecz po staropolsku oznacza opowiadać bajki. Ale wyobrażacie sobie taka scenę, gdy wnuczki proszą dziadka „popierdol nam bajki na dobranoc”?

Od pierdolenia pochodzi spierdalaj czyli skrót od „czy mógłbyś z łaski swojej odejść”

Przykład użycia: Tata powiedział od mamy spierdalaj i sobie poszła.A jeśli tak używamy tych czasowników związanych z seksem to narządy też są potrzebne.

Panuje tu językowe równouprawnienie i narządy damskie i męskie są używane równie często.

Np. Ty chuju (gdy kogoś wybitnie nie lubimy)Jesteś prze chuj (gdy kogoś podziwiamy)Metafora użyta przez G Orwella w Folwarku Zwierzęcym jest chujowa (oznacza że pisarz się nie postarał)Na chuj mi ten kondom ( oznacza że wypowiadający się potrafi ich używać, wie do czego służą)Co ty mnie w chuja robisz/ładujesz ( oznacza czy kolega przypadkiem nie próbuje mnie oszukać?)Ale pani jest chujowa ( oznacza kobietę z duża zawartością testosteronu w organizmie)

Jesteś cipka ( oznacza faceta z przerostem damskich hormonów)Ten telefon to se w cipę wsadź (oznacza zachętę do masturbacyjnych eksperymentów)

I chociaż wulgaryzmy wielu się nie podobają to uważam że pomagają kurwa rozładować napięcie. Lepsze takie rozładowanie niż pranie się po pyskach.

niedziela, 23 kwietnia 2017, przemodemon